fredag, oktober 06, 2006

Som en penna

Äntligen fredag är det säkert många som säger idag, jag säger äntligen Bildt! Tydligen har det flourerat(stavas d så) en hel del rykten om att han är tillbaka eftersom pressen har skrivit om det, jag säger genialiskt! Kan vi få en bättre utrikesminister? Vem skulle det vara isåfall?

Har haft en bra vecka på jobbet, golf och åter golf. På den politiska froten är det ganska lugnt. Väntar på att Herr Karlsson ska ta kontakt men han verkar ha annat för sig. Det är kanske inte så viktigt att besluta vad vi ska arbeta för och mot under den kommande mandatperioden?

I Ulricehamn är det annars ganska lugnt. Försökte få kontakt med ngn som har att göra med varför vägen utanför mitt hus är borta. Det dröjde sex dagar innan han behagade svara, va f-n är det för service. Tänk om jag lät bli att svara på sex dagar, skulle inte tro det! En spark i röven är vad han ska ha. Pinsamt är rätta ordet. Se där nu blev jag lite förbannad oxå, bra.

En del har det bra som är lediga imorgon, jag ska arbeta. Spela golf med funktionärer och kommittémedlemma i klubben. 4 klubbor är allt man får ha, undra vilka jag ska ta.... hmmmm.

På flickfronten är det ganska lugnt. Undrar när hon ska stå där, med tindrande ögon och bara le. Hon kanske är på ica nu, måste dra....

Dagens låt " The Knife - Like a pen"

Inga kommentarer: