lördag, oktober 28, 2006

Svindlande affärer

Har spenderat stora delar eftermiddagen i min soffa. Var på Hotellet igår och man kan lät säga att jag är aningen trött idag. Har dock spelat nio hål på UnGK så helt förslappad är jag inte. Men helt ärligt så skulle jag nog ha legat kvar i sängen. Fast jag måste ju försöka spela lite innan vi styr kossan mot Portugal den 9 nov. Golf är en sommarsport, idag var det sex grader varmt, snålblåst och lite regn...

Vad hände då på Hotellet igår? Var detta en kväll som jag kommer att komma ihåg om tre år? Kanske tror jag. Ska dra en liten incident som skedde. Precis när vi hande kommit och går fram mot baren för att beställa ser jag att ett gäng flickor tittar och ser glada ut, har alldrig sett dem innan så jag ler väl tillbaka. Vi handlar och går och sätter oss vid ett bord bredvid två kvinnor av utländsk härkomst, dessa går relativt snart så det blir ledigt bredvid oss. Tror du inte tjejgänget är där inom en minut och slår sig ner. Hur tacklar jag då detta? Jo jag pratar och är trevlig. Hon som sitter bredvid mig vill ha med mig o dansa, vad gör jag? Inte ett skit, ha ha. Jag är sååå dålig på tjejer. Pratar med henne lite då och då under kvällen men är fullständigt kass. Måste ta tag i det där, singelcoacherna kom hit!

Ikväll blir det nog lugnt fast jag är egentligen sugen på att svira lite. Men vet inte om jag orkar, min kropp är lite sliten. Är ju trots allt inte 20 längre. 31 år, djävlar vad fort det går.

Var förresten på Hööks i Borås igår. Blev förälskad... Ni som känner mig vet ju iofs att jag kan bli det väldigt lätt men hon i kassan var sååå trevlig och söt. Vad gjorde jag på Hööks då? Fundera på det ni.

Träffade de övriga partierna i torsdags. Vi kommer att komma överens om ett bra handlingsprogram inför mandatperioden. Kan inte läcka ngt men kan väl säga att det kommer att bli ett nytt kurhotell, en ny skidbacke och motorvägen blir klar till sommaren med ett försök att införa en svensk autobahn. Fri fart åt folket, ha ha. Skämt o sido, klimatet är gott i gruppen.

Dagens låt" Trance Dance - Don´t say go"

Inga kommentarer: