måndag, oktober 16, 2006

Dags för lite jävlaranamma

Nyss hemkommen från ännu en dag på jobbet. Dagar kommer och kommer aldrig tillbaka, har fått gjort en hel del idag men inte så mkt som jag egentligen ville. Var riktigt sugen imorse men tappade lite lite geist på vägen ner. Får nog köra fortare imorgon så den inte försvinner...

Hörde på radion innan att hon har avgått nu, lika bra det tror jag. Dags att låta alliansen få komma fram med sin politik. Om vi nu ska vara det nya arbetarpartiet kanske de gamla högertanterna hålla sig borta... Svarta barnflickor, eller svart arbetskraft, det framgick inte va? Undra om det var läppnegrinnor, blånegrinnor eller bushnegrinnor de hade... För min del är det skönt att de har slutat båda två. Såg föresten att Sjödin har tagit time out, för alltid kan man tro.

Ska träffa de andra partierna idag, undra sa flundran om vi kommer fram till ngt vettigt. Jag hoppas vi kan komma överens om det mesta. En och annan skola får nog läggas ner, undra om C går med på detta? Kvalitet före kvantitet? Helt ärligt går det inte att bedriva en verksamhet med för få elever, jag kan helt omöjligt gå med på det.

I Ulricehamn är det annars ganska lugnt. För lugnt. Min gata är fortfarande helt uppgrävd, va sysslar de med. Ulricehamns Energi, ha ha. Sälj skiten och låt ngn driva det som vill tjäna pengar.

Dagens låt "The Clash - Rock the Casbah"

Inga kommentarer: