måndag, oktober 23, 2006

Mecenat

Nyss hemkommen från en tripp på ica. Tänkte köpa lite bröd men kom som vanligt hem med två kassar. En kompis brukar alltid säga att jag har ett mormorskafferi, undrar vad han menar med det... Jag köper alltid för mkt, konstigt.

Var på fullmäktige idag, börjar mer och mer förstå vem Kjell A är och vad han håller på med. Vilken oerhört jobbig människa, tur att man inte är sosse. Skulle inte vilja att han representerade mig. Mkt märklig.

Annars verkar staden vara sig lik. Det var mörkt när jag åkte imorse och mörkt när jag kom hem. Men det ser mysigt ut, börjar helt klart fundera på att dra ner mina arbetstider. Tror att det blir mån - tors i november, ska se hur det går ihop sig i slutänden. Måste hålla lite koll på timmarna bara.

Snart är det dags för prisonbreak, tror att dagens avsnitt kan vara riktigt bra. Hoppas att de visar en resumé för jag hade lite svårt att hålla ögonen öppna förra veckan... Börjar jag bli gammal? Äter ju tom vitamintabletter men de verkar ju inte fungera, vad gör man. Ska sätta på en panna kaffe nu och äta lite bullar, fungerar inte det så vet jag inte vad man ska hitta på, tips?

Dagens låt "The Embassy - Lurking 9-5"

Inga kommentarer: