tisdag, oktober 31, 2006

Help me!

Jag måste ha hjälp och det snart. Köpte två st Erik Gadd skivor och jag tycker att de är bra. Snälla kan inte ngn komma hit och sätta på ngt annat, vad som helst jag ber er!

Det märks att jag inte har haft fest på länge, jag brukar ju hävda att det borde vara olagligt att spela Erik G på fest, olagligt överhuvudtaget om låtarna inte är på svenska förstås. Och nu så står det helt lustigt och plötsligt två st i hyllan, vad är det som händer i mitt liv. Är det vuxenvarning? Kan iofs tillägga att jag köpte en skiva med Benny Hill på samma gång.

Har precis ställt in lite mat i ugnen. Är ledig imorgon, hoppas jag inte vaknar kl 06.00 och tror att jag ska gå till jobbet. Tänkte städa, shoppa lite och eventuellt åka ngnstans och bara vara.

Dagens låt"Peggy Lejonhjärta - Cleo Street"

Inga kommentarer: