tisdag, januari 26, 2010

Upptäcksfärd

När mitt hår börjar krulla sig i nacken och lägga sig över öronen brukar jag få lite småpanik, därav mitt val av frisyr de senaste 15 åren. Idag var det återigen dags att plocka fram trimmern. Upptäckte när jag var klar ett nytt ärr bredvid pannan. För det kan väl inte vara ett gammalt ärr som inte syns förrän nu? Vikar, jag? Jag som har tjockt och mycket hår om jag vill. Inte kan väl jag tappa hår...

Gårdagens fullmäktige var faktiskt aningen bättre än vad jag hade förutspått. Jan-Olof Sundh från VP hade ett riktigt bra inlägg. Ibland har han sina poänger. Debatten finns att se på Ulricehamns kommuns hemsida.

Läste en väldigt intressant artikel i DN idag om Sossarnas nya förslag rörande sjukersättningen. De har nog inte riktigt tänkt på allt. Läs gärna själva och fundera på de olika alternativen som finns.

Dagens låt "Annihilator - Road To Ruin"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Regain?

Anonym sa...

http://www.newhairclinic.se/mot-haaravfall/