onsdag, augusti 18, 2010

Ropen skalla

Det verkar som att S tvingas att backa när det gäller fastighetesskatten. Kan det vara så att de äntligen börjar lyssna på vad vanligt folk vill och har det? Det var isåfall inte en dag för tidigt...

Det är ganska många löften som ges nu för tiden. Jag personligen ger bara ett löfte och det är att jag ska vara mig själv. Man kan ge och ta och det är en del av spelet men jag kommer inte att rösta eller kämpa för något som jag absolut inte tror på. Det finns det som säger att det är för mycket person och för lite parti i det här valet, jag tycker precis tvärtom. Det är för mycket parti och för lite person.

Sista gången jag var med i en löptävling måste ha varit Stadsparkstafetten någon gång i mitten av 80-talet, ikväll är det dags igen.

Dagens låt "The Hives - Hate To Say I Told You So"

Inga kommentarer: