fredag, november 17, 2006

Dancing shoes

Hej, hallå, trevligt att råkas. Vakmade vid 08.20 idag och det kändes helt underbart. Vet inte om det är ett bevis på att jag är trött eller på att jag inte är lika stressad nu för tiden. Förr kunde jag inte sova längre än till 06.15 även om jag var ledig. Jag tar det som ett bra tecken iaf. Låg och funderade lite på livet igår och d slog det mig att jag har beställt en låda vin som borde stå o vänta på bolaget, ska åka dit och hämta den idag. Gott.

Var ju som sagt på möte igår. Är föreslagen till att sitta som ordinarie i Ks samt ersättare i Bun. Det ska bli mkt, mkt kul. Är inte fullt medveten om vad det innebär men skoj ska det bli.

Har inte en enda plan för helgen, hjälp mig och kom med förslag. Annars blir det storstädning och rödvinspimpling.

Dagens "Fridaskämt"
Om killar blir svettiga i skrevet, kallas det för pungsvett. Men vad kallas det när tjejer blir svettiga i grenen?- Jo, det kallas för läppglans.

Inga kommentarer: