onsdag, november 15, 2006

Desert Plains

Ibland blir jag lite konfunderad över min breda musiksmak. Ena dagen är det Nitzer Ebb och FLA och nästa Judas Priest. Inte nog med det, däremellan kan jag lyssna på bögpop som Camara Obscura och Belle & Sebastian... Märkligt. Eller också är jag inte lika fast i genre som andra utan lyssnar på det som är bra, eller kul för den delen. Benny Hill är inte bra, bara kul.

Ska åka till Borås idag och handla priser och avslutningspresenter till de som har vunnit KM samt slutat hos oss. Lennart priser i Knalleland, måste vara bra för annars har jag inte en susning om vart jag ska vända mig. Vet iofs en affär till men den ligger i Gbg, känns lite väl långt.

Snart dags för kretsstyrelsemöte. Idag kl 18 ska vi se på ny M-lokal, tror att det kan vara ngt om jag ska vara helt ärlig. En trappa upp i UT-huset...

Nope dags för lite arbete. Ska bara köra några mil i älgland först.

Dagens låt " Judas Priest - On the run"

Inga kommentarer: