söndag, november 05, 2006

Encore

På torsdag bär det av mot varmare breddgrader, så åker Upga till Portugal för årets Vm. 12 glada yngre män som ska göra sitt yttersta för att vinna den åtråvärda bucklan. Om vinden vill sig väl kommer jag att ta hem den. Har dock på känn att jag kan vara lite överladdad. Ska försöka slå en gång innan vi far men det kan bli svårt när det ligger snö överallt...

Har flyttat om på mitt "kontor" idag. Det är iofs snarare ett rum som inte används till något vettigt. Fyra garderober, en strykbräda, ett skrivbord och en planch på samantha fox. Har plockat bort gamla golfklubbor, en bag samt gammalt bröte. Det börjar mao likna ngt. Har lite planer på att arbeta lite mer hemifrån och då tror jag det krävs lite ordning för att kunna få ngt gjort.

Vad finns det för planer för kvällen då... Har inga alls. Det finns stora chanser till en hemmakväll med god whiskey och fixande med väggprydnader. Fast jag borde nog gå ut och kolla läget lite, men har ingen lust...

Är sugen på att spela kort, skulle egentligen gjort det igår men det kom lixsom av sig. Det blev samtal och idol istället. Inte fel men inte vad jag hade sett fram emot. Det kanske kan gå att ordna idag istället.

Dagens låt "Depeche Mode - Everything Counts (oliver huntemann and stephan bodzin dub)"

Inga kommentarer: