onsdag, november 08, 2006

Uppdrag i Lissabon

En sak som har slagit mig när man bor i Ulricehamn är hur lång tid saker och ting tar. Jag kan iofs bara jämföra med Lund och Gbg då det är där jag har bott men det är ändå slående. Vi måste skynda på våra kommunal verksamheter, tydligen är det Ueab som har hand om de grävningarna som nu sker i staden. Eftersom jag inte är hemma speciellt mkt på dagtid ser jag inte vad som sker under dagen men resutatet ser jag varje kväll när jag kommer hem. Nada, zipp, noll. Rättning i leden.

Såg att det blir skifte i USA, intressant. Kan bli en och annan blåslampa i rumpan på Bush. ASåg dessutom att det har kommit upp en rondellhund i Borås. Ännu roligare, undra om det blir ngn anna art snart. Duvhök kanske?

Dagens låt " Lustans Lakejer - Sista tangon i Paris"

Inga kommentarer: