måndag, november 06, 2006

Peaches

Då har man kört till Svenljunga och tillbaka ännu en dag. Har börjat se mig lite mer omkring när jag kör och upptäcker nya saker hela tiden. Idag la jag t.ex. märke till att det finns vatten bakom husen när man kör ut ur Tranemo och att det ligger oerhört stora mänger träd bredvid Rexam i Limmared. Kan det vara så att jag börjar tycka att vägen är tråkig...

Ska snart bli politiker på riktigt. Kommunfullmäktige i Ulricehamn, ska bli riktigt kul. Hoppas jag hamnar bredvid ngn trevlig kommunist. Alltid kul med antagonister som man kan reta lite. Annars händer det väl inte något speciellt med politiken i Ulricehamn, hörde lite rykten om eventuella besparingar i skolan men jag vet in te om det är sant så....

Har snart ätit upp en stor skål med godis sedan jag kom hem, livsfarligt att ha snask hemma när man är hungrig. Salta fiskar och persikor, såååå gott.

Ska kika lite på cdon om det inte finns ngt kul att köpa. Är förresten nedräkning nu.... åker ju på torsdag. Portulögs här kommer vi! Har förresten inte köpt ngn kamera än, ska se om jag inte hinner med det på onsdag em. Tror det blir Elgiganten eller netonnet. Borås är den glad stad just nu...

Dagens låt" The Killers - When You Were Young"

Inga kommentarer: