lördag, november 25, 2006

Eddie

Vad ska man säga, världsklass!

Jag hade köpt en Chevrolet från -63 och rev iväg på stan och skulle se om där fanns nåt att sätta staken i, nån liten brud med glöd och energi. Jag gasade på och flinade åt dom, som blev rätt sneda när jag körde om.

Men plötsligt hörde jag ett jävla liv, det var nån tokig bonnafaan som körde förbi. En Volvo, Volvo, en gammal risig Volvo, körde om min fina Chevrolet Volvo, Volvo, en skitig jävla Volvo, Jag höll på att svimma, en Volvo körde om en jänkare.

Jag ställde mig på gasen och drog på, och tänkte nu så ska den jäveln få.

360 hästarn vrål och rök, tog mig förbi den faan i nästa krök. På nästa raka varvade jag ner, och tänkte inte på nån Volvo mer. Men när jag hunnit nästan in till stan, så kom det nån och blåste om och det gick fort som faan.

En Volvo, Volvo, samma jävla Volvo, samma bil och samma bonnafaan. Volvo, Volvo, sketna jävla Volvo, hur mycket jag än gasade så kom den ändå före mig till stan.

Inga kommentarer: