torsdag, november 16, 2006

Dead ringer for love

Nu är skoldebatten i full gång, Barbro vill flytta norrut och en del vill starta friskolor. Lite lustigt att så många kan tänkas omvärdera sina ståndpunkter för att man vill öka kvalitén i skoloa och förskola. Jag måste säga att förslaget är bra i sin helhet och jag hoppas att alla partier ställer sig bakom detta. Naturligtvis är det inte roligt för dem som bor i berörda orter men jag tror att de kommer att tycka att det blir till det bättre när det väl är klart.

I expressen kan man läsa att de tror att ljudboken blir årets julklapp, det tror inte jag...

Idag är det dags för val till styrelser och nämnder. Ska bli mkt intressant att se hur det går. Det har ju flaggats för en del småkupper men jag hoppas att vi kan komma övernes i partiet, annars vette f-n hur det går.

En lite kul sida för er som lyssnar mkt på musik. Last.fm Se själva...

Dagens låt" Meiko Kaji - Urami Bushi"

Inga kommentarer: