lördag, november 18, 2006

Kapten Haddock

I dagens UT kan man läsa att moderaterna i U-hamn lottar fram sina företrädare, hur skulle vi annars göra om det blir oavgjort? Skulle det vara självklart vem som ska ha vilken possition? Är det demokrati? Måste säga att jag tycker artikeln är lite märklig, vart vill han komma egentligen?

Har varit i Jön idag för att köpa skor. Gick väl sådär, kom hem med en ny jacka istället plus en massa ljus. Var ju lixsom tvungen att åka till ikea oxå... Köpte lite snygga papperhållarlådor till skrivbordet. Måste fixa till det lite hemmavid.

Vad händer här annars? Inte ett skit om jag ska vara ärlig. Måste nog ta tag i lite saker snart innan man fyller 35 och lyssnar på Mats Rådberg. Helt ärligt börjar jag bli lite orolig att man inte ska hitta ngn eller bli hittad. Inte f-n är jag väl så odräglig att jag ska vara singel hela livet? Iofs hittar jag väl ofta fel på de som är intreserade av mig men... Äsch. Skitsamma. Livet är ganska bra som det är.

Dagens låt" Orup - Sibyllan"

Inga kommentarer: