tisdag, november 21, 2006

Sova över

Hemma efter en hård dag på jobbet, har tom hunnit med en sväng till sjukstugan och Q8. Min jacka, piké samt skor från zoovillage kom idag. Säga vad man vill om postorder men d blir inte alltid som man tänkt sig, ha ha.

Kollade på tv.nu och bestämde mig genast för att jag ska se på sleepover, en riktigt bra rulle tror jag. Om den inte är det blir det nog städning o kaffe istället. Har legat på majblomman lite om att få mitt badrum ommålat men det händer inget. Men om det händer är det ju bra om det är någorlunda rent hemma...

Vad händer med politiken då? Såg i dagens UT att SD och deras äldre kolleger funderar på att gå samman. Just nu är det dessutom möte i BUN, det blir säkerligen bordlagt men frågan kvarstår. Hur ska Centern göra? De har målat in sig i ett hörn och det är mkt svårt att ta sig ut. Ska bli intressant att se vad som händer och sker.

Dagens låt "Erasure - Ship of fools"

Inga kommentarer: