måndag, november 06, 2006

Upprop

20 minuter, mer tog det inte att välja en ordförande samt en valberedning. Ett kort i huvudentrén och sedan var det klart. Jag funderade länge på vad jag skulle ha på mig, det är ju trots allt högtidsdräkt som gäller. Tyvärr äger jaginte någon sverigedräkt, inte heller ngn uniform eller landskapsdräkt så det fick bli UPGA:s blazer. Fick ett infall att försöka spela dryg men det gick åt helvete. Var trevlig ngt så in i helvete.... Får ta och styra upp det där.

En annan sak som kändes lite märklig var att skriva Sd på ett papper. Hade nog inte förstått att de är representerade i kommunen. Men om jag ska vara ärlig så är det väl inte konstigare än att det finns många människor som har åsikter som inte passar i de mer traditionella partierna. Jag menar vem f-n röstar på vp? Det är i grunden egentligen inte värre det, men de pratar man med. Jag ska försöka bojkotta båda, ha ha. fast samtidigt gäller det ju att ta debatten.

Nu är det väntan på nästa Prison Break som gäller. Vill ha pizza men orkar inte ge mig ut en gång till. Budgetvariant med tort bröd, pastasås och lite ost kanske.

Inga kommentarer: