onsdag, december 20, 2006

Bara dagar kvar...

Med bara några dagar kvar verkar det som att jag har fått julkänslan tillbaka. Plockade fram tomtarna igår och den stora tomtelyktan till vardagsrummet. Blev lite sentimental när jag gjorde det. Det fanns trots allt en hel del bra saker med att vara lärare, ibland saknar jag elevernas leenden och skratt. Det är ändå ngt visst att arbeta med ungdomar.

Idaghar jag tänkt bli klar med mina julklappar men det blir säkert precis som vanligt så att jag inte blir klar förrän på lördagkväll, alltså kvällen innan. Vet ff inte vad jag ska köpa till alla. Får nog ta och promenera en sväng på stan och bara kika.

Var på fullmäktige i måndags, hade dock lite svårt att koncentrera mig på vad som sades, men jag tror att jag fick med det mesta. De sista dagarna har liksom bara försvunnit. Blev i alla fall klar på jobbet igår så nu är alla fakturor iväg, ska bli skönt med lite ledigt...

Dagens låt "Lustans Lakejer - Rid I natt"

Inga kommentarer: