torsdag, december 21, 2006

Paket, paket, paket

Har precis roat mig med att slå in "alla" mina paket. Det blev några stycken iår oxå, hade gärna köpt mer o fler men jag kommer inte på ngt mer. I alla fall inte inom rimliga belopp, tänk om man hade haft obegränsat med pengar, då kunde det ha blivit hur många som helst.

Ska se om jag inte kan hitta en present till mig själv imorgon. Ska till Gbg och se om det finns några skor på NK. Har sett ett par på nätet som jag verkligen vill ha.

Fick mina första papper från Ks idag. Det kommer bli en hel del att läsa, intressant och lärorikt. Men vi lever inte i det papperslösa samhället, fy satan in i gatan vad papper det kommer att bli. Skulle man inte kunna få de på mejl istället? Fast det klart när man går igenom ärendena på mötet blir det besvärligt. Varsin bärbar dator? Inte världens bästa förslag jag kommer med nu.

Tre dagar kvar, sedan kommer tomten...

Dagens låt " Max Romeo - Chase the Devil"

Inga kommentarer: