onsdag, december 06, 2006

Cleo Street

Vad gör man en helt vanlig onsdag i december månad i Ulricehamn om man är ledig? Ska jag vara helt ärlig är jag glad att jag inte är arbetslös för här händer inte mkt. Jag har dock försökt roa mig så gott det går. Hängde lite på hemmabutiken med Martin och bjöd han på lunch men nu har min fantasi tagit slut. Man kanske skulle ta och åka och bowla lite eller ngt...

Igår hade vi "stormöte" i alliansen. Vi pratade oss samman om handlingsprogrammet och det kändes rätt ok. Nu har vi en hel del saker att driva tillsammans. Hoppas bara att de övriga partierna håller det vi har kommit överens om. Är lite rädd för att vissa kan sväva ut. Kristna demokrater vet man inte riktigt var man har...

Sålde min clio igår. Tror ni inte att bilen inte startade när de skulle åka iväg, såååå pinsamt. Som tur var fungerade den andra nyckeln. Skämdes så det stod härliga till, kunde blivit misär och pannkaka... Det är ju inte fel på bilen egentligen, inte vad jag vet i alla fall. Säljanen som skulle haft bilen i inbyte hade redan sålt den, ha ha. Där blåste vi honom på en affär, fast d klart hade han gett mig mer i inbyte så.

Såg en lite småkul sak på nätet. Tänk om man ändå bodde vid havet... Här är en annan smart människa. Lite väl långsökt va? Sedan kan man ju undra vad som rör sig i Stinas hjärna?

Funderar starkt på att åka och köpa en ny tv idag, min fungerar ju inte riktigt som den ska om man säger så. Fast man klarar sig rätt bra utan, men det klart det blir mer internätande.

Dagens låt "Weeping Willows - Call me anything"

Inga kommentarer: