söndag, december 10, 2006

I rymden kan ingen höra dig...

En del dagar passerar helt obemärkt. Idag är en sådan, rätt skönt faktiskt. Försökte få med en kompis ner på stan och fika men lyckades inte så jag är troligtvis inte ensam om att ha vilat hela dagen. Kom precis på att det är jul om två veckor, kul. Vad ska man önska sig då?

Fick en diger lunta kommunala handlingar i fredags. Har läst det mesta av dem nu och har nog inget att rapportera alls. Nästan lite ointressant, får väl hoppas att man kan göra det intressantare själv...

Var på det lokala danshaket igår efter att ha varit hos La Familja och druckit vin samt ätit pastasallad, den går inte av för hackor den salladen. Det var i vilket fall som helst kul på Pluto, fast jag kände inte många. Tror att jag kände mig lite gammal, undrar om de som var där uppfattar mig som gammal oxå? Får nog ta och fråga ngn ava juniorerna som man känner om de ser mig som en farbror eller om de tycker det är kul att de finns ngn över 30 på stället. Flickor, nja. Men det finns en hel del söta saker...

Dagens låt " Indochine - Miss Paramount"

Inga kommentarer: