lördag, december 16, 2006

Klappat & klart

Så var det ju det där med julklapparna. Jag måste ta tag i det idag...

Mor
Far
Syster
Systers Fästman
Jonas
Katrin
Sid
+bonusklappar till några

Som ni ser har jag inte så många att köpa till men det gör inte det hela lättare. Är mer eller mindre klar men har lite kvar. Systers fästman är nog svårast. Är nästan klar med familjen Lorentzon, blir en klapp till varje person plus eventuellt ngt litet till familjen. Mor & far. Vad köper man till ngn som har allt han vill ha? Hjälp mig är ni snälla...

Vaknade innan och läste dagens UT. Funderade länge på om jag skulle ta och skriva en insändare eller ej och har väl ff inte bestämt mig än. Jag måste säga att jag anser att vi är fega som återrmitterar ärendet om skolan en gång till. Vi måste ju göra detta för elevernas bästa. Släpp det där med ekonomin och inse att det är för vår och elevernas skull.

Dagens låt" Depeche Mode - Martyr"

Inga kommentarer: