fredag, december 01, 2006

Götarnas borg

Har försökt binda min egna blomsterkrans till ytterdörren idag, det var ngt av de djävligaste jag har gjort på länge. Fick för mig att det inte skulle vara så svårt men ack vad jag bedrog mig. Insåg att det var betydligt krångligare och svårare än vad jag kunde föreställa mig. Nåväl, nu ligger den till sig i köket och ska snart sättas upp. Återstår bara själva problematiken med att få fast den på dörren...

På politikerfronten är det annars väldigt lugnt just nu. Ska på lite möten nästa vecka och hoppas att det ska gå att komma övernes då. Kom precis på att mötet på tisdag krockar med ett annat möte med jobbet, f-n oxå. Det skulle egentligen ha slutat kl 17 men tiden blev ändrad. Satan i gatan.

Den här helgen blir förhoppningsvis lugn. Jag känner att min kropp behöver mat och vila. Har om sanningen ska fram varit sliten hela veckan efter en tvådagars. Antingen måste jag börja träna eller oxå dra ner på tempot lite. Frågan är vad som är roligast. Spela bänkpress eller mösa mer?

Dagens låt "Björn Olsson - Göteborg"

Inga kommentarer: