måndag, december 25, 2006

Stetsonhatt

God fortsättning på er!

Hoppas att ni har haft en lika bra julafton som jag hade. Den var precis som vanligt förrutom det att vi åt längre, åt mer och hade mer klappar än förra året. Höjdpunkten var dock precis som vanligt Karl-Bertil. Funderar allvarligt på att ta ett extrajobb på posten nästa år och sortera bort paket som har titlarna, Disponenter, Byrådirektörer, Intendenter osv...

Vad har då mer hänt kan man undra? Inte ngt av värde iallafall. Hade iofs en mkt rolig kväll i fredags. Helt galen skulle man kunna säga. Ibland undrar jag vad jag gjorde för fel när jag var 18 år, man kunde ju haft hur kul som helst. I alla fall slutade kvällen på pluto och det var mkt trevligt. Vi bowlade i två timmar innan och jag hade en enorm träningsvärk igår, börjar bli lite bättre nu...

Enligt uppgift är det Hotellet som gäller ikväll men man vet ju aldrig om man kan komma in eller ej. Det finns helt klart risk att man hamnar i en kö som står still. Då blir det hemmafest istället.

På den politiska fronten är det ganska lugnt. Första mötet med Ks är den 2:e jan, ska bli mkt kul och intressant. Vem har sagt att politik är tråkigt? Ångrar mig lite att jag hade paus i några år men nu är jag på g igen. Nu gäller det att driva moderat politik i alla frågor, borde det inte gå att kunna sänka skatten lite....

Dagens låt "The Knife - Like a Pen"

Inga kommentarer: