onsdag, december 13, 2006

Skänk mig en tia...

Efter många om och men blev det en fjällrävenjacka igår. Ingen mer postorder, kläder ska handlas i butik. Om man har en konstig kropp som jag och dessutom inte kan avgöra om saker är snygga på bild är det helt klart att föredra en vanlig butik. Nu kan mao vintern komma.

Läste en mycket skum insändare i gårdagens UT. Funderade på nästan hela dagen. En person anklagade oss moderater för att vara alltför centrerade till tätorten och att partiet styrdes av en liten klick. Är jag med i den här klicken? Vidare uppmande han andra medlemmar att gå på mötet imorgon. Vore ju fantastiskt kul om det kom fler än bara de gamla vanliga.

Idag blir det en tripp till Borås, ska vara på möte vid 10-tiden. Har inte riktigt förberett mig men vi får väl ta ett första möte och vart vi landar. Ibland är det bra att inte ha läst på för mkt... Ibland är det inte bra. Kan vara så idag.

Imorgon kommer jag att ha träningsvärk, bara så ni vet. Ska nämligen bowla idag och är man så pass otränad som jag får man ont i skinkorna samt baksidan av låren. Trist att man vet om det innan.

Dagen låt" Erasure - Love to hate you"

Inga kommentarer: