lördag, mars 06, 2010

Kryssa Holmin

Läste att det tydligen finns en klädkod för hur vi moderater ska klä oss. Har aldrig hört talas om det själv men tycker att en av våra riksdagsmän svarar precis som jag känner det. Man har olika kläder vid olika tillfällen, inget konstigt med det. Även om jag har piké till det mesta...

Idag var det nomineringsstämma i Ulricehamn, där bestämdes det hur laguppställningen ska se ut på moderaternas lista i kommunalvalet. Jag är hedrad över att våra medlemmar valde mig att stå längst upp. Nu gäller det att ligga i för att vi ska bli största parti i kommunen och för att vi tillsammans i alliansen ska vinna valet! Jag ser fram emot årets valrörelse och tror verkligen att vi kommer att gå framåt.

Det är mycket prat om Lassalyckan. Idag var UIFK upprörda över att de inte får vare sig läktare, kiosk eller matchkansli. Jag börjar fundera på om det inte hade varit bättre att ge UIFK pengarna från Vägverket så kan de bygga och göra precis vad de vill där de vill och tycker att det är lämpligt. Detta går naturligtvis inte men det är en tanke...

Dagens låt "Placebo - Johnny And Mary"

Inga kommentarer: