måndag, mars 29, 2010

Sverigesradio

När ett företag väljer att göra om sin hemsida och sedan lansera den stenhårt borde väl ändringen vara till det bättre? Jag lyssnar ofta på både p3 och p4 via webben och har tyckt om www.sr.se. En enkel sida, lagom med information och relativt enkel att navigera på. Nu vet jag inte vad jag ska säga. Bu och blä är det första orden jag tänker på...

Ikväll är det fullmäktigemöte i Ulricehamn. Om du har tid över gå gärna dit och lyssna. Kom sedan med förslag till förändringar för jag tror redan nu att det med stor sannolikhet blir ett sömnpiller. Jag hoppas verkligen att jag har fel.

Igår måste det förresten ha varit centerns dag på Tv. Maud och Volvo, Carlgren och hotet mot glesbygden(han vill riva upp lagen som gör att bensinstationerna måste slå igen) samt Federley på Tv4. Låt den 28 mars bli helgdag.

Dagens låt "Alphaville - Sounds Like A Melody"

Inga kommentarer: