tisdag, mars 09, 2010

Mobilklocka

Har precis skrivit 466 ord till min gästkrönika. Vet dock inte om jag vågar trycka på sändknappen i outlook Ibland ska man låta texter ligga till sig en dag eller två, det är dock inte ofta jag ändrar något men för att vara på den säkra sidan så är det nog bäst. Känner redan nu att jag ger en väldigt kraftig känga åt ett visst håll.

Fick en mängd kommentarer om min placering på listan till kommunalvalet idag. Och det av människor som inte ens bor i vår kommun (De hade troligtvis sett mig på bild i BT). Det var ingen som var negativ till min placering utan snarare tvärtom. De flesta verkar tycka att det är kul, synd att inte fler väljer att engagera sig politiskt bara. Då hade laguppställningarna på alla partiers listor kanske varit mer intressanta och på sätt hade kanske ännu fler gått och röstat. Med andra ord, engagera dig!

Funderar på om jag är en klockperson eller ej. Efter det att jag köpte min första mobiltelefon har jag inte använt någon. Men den sista tiden har suget kommit tillbaka. Är betydligt mindre sugen på att alltid vara anträffbar via min klocka, en lösning kan ju vara att byta ut mobilen mot en vanlig klocka ibland.

Dagens låt "The Lemonheads - It´s A Shame About Ray"

1 kommentar:

Emma MUF sa...

Du borde skaffa dej en klocka, den här är riktigt nice till exempel: http://www.klockor.nu/bmz_cache/5/506e8a4bb2dcc956ea379a630a482224.image.280x223.JPG

Försökte hitta din Facebook nu men du fanns ju inte..