fredag, mars 19, 2010

Men at Work

Hörde från en säker källa att det krånglar lite med utläggningen av fotbollsplanerna på Lassalyckan. Troligtvis inte något större problem men ändå. Det enda som är säkert är att tiden går fort och att motorvägen snart kommer... I värsta fall får väl UIFK spela på Rånnevi eller Stjärnvallen.

Ska snart åka och få stryk i en av årets mest prestigefyllda tävlingar. Varje år möter delar av personalen på Kinds GK 4 st glada herrar som alltid vinner över oss i bowling. Jag hoppas att trenden bryts i år! Tyvärr har jag inte spelat sedan förra året, så förutsättningarna är väl inte de bästa..

Igår blev jag invald i styrelsen i en av Ulricehamns kanske mest expansiva och roligaste föreningar. Jag är hedrad och glad över att ha blivit tillfrågad. Eftersom jag arbetar i en liknande organisation hoppas jag kunna tillföra en hel del av mina erfarenheter när det gäller drift, sponsring osv. Ska bli väldigt kul!

Dagens låt "Yazoo - Nobody´s Diary"

Inga kommentarer: